Crazy, Msp, Irl Blog♥^,^

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Jelli - 24 juli 2012 18:48

Okej..... Jo nu har jag gjort mer Text animering men nu gjorde jag bara ett hjärta Titta nu:


Jaaa..... Snyggt? Tyckte det blev ett litet fjasko! Ska måla mer där det är ju roligt:)!♥Hjärta♥Hjärta♥Hjärta♥Hjärta♥Hjärta♥ Hjärta♥
Glitter Animator

Av Jelli - 24 juli 2012 17:53

Haha jag gjorde en till Text animering! Men jag ritade hjärtan också! Här får ni se: 

Jolla! Vet inte vad det betyder ens:=) Aja inge IMVU srry men dom hade någon ny grejsimojs så jag behövde installera om det:( Jaa vi får se hur det blir med IMVU om det blir det iår.... jag började förra året! Jaaa...... det var väl inge mer just nu.... Men ses♥
Glitter Animator</a

Av Jelli - 24 juli 2012 17:22

Okej jag tog en knäpp bild på mig! Jag har ena ögat i mitten och andra mot sidan:) Det skulle vart ett ögon lock ivägen om jag gjorde det där nere opå ögat men iaf här är bilden:   

Visst är det knäppt? Det tycker iaf jag! Jag Ska tita min bloggmail nu:) Sen ska jag gå in på ett spel jag inte vart inne på på länge det heter.... IMVU 

Jag heter något Melina Sen massa 0 ja ni kanske tycker om det spelet testa jag ska lägga upp bilder på det i nästa inlägg:) Bye bye ses

Blogg Maskoten Elisa

Presentation


Jag är en tjej som bloggar om det mesta, som berör mig! Mest msp!

Frågis rutan!

1 besvarad fråga

Kontakta mig om du vill något!

 Om ni vill Kontakta mig om du undrar något osm du inte vill att någon annan ska se! Maila mig på:

 

JelliPelli@live.se

 

Ha en bra sommar!  :'D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards