Crazy, Msp, Irl Blog♥^,^

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Jelli - 13 juli 2012 10:55

Hejjsan bloggen! Jag tänkte att jag haft så många bloggar, Men inte haft så man kan få Gratis Designer! Men nu tänker jag ge er det om ni vill! Här är Paketen(Dom dåligaste kmr sist på listan):

 

PAKET 1: Header Transprent, Stannad bakgrund, Profil bild med text, Mus, Hejdå skylt, Klocka och Mixpod(Musik).

 

PAKET 2: Header Transprent, Stannad bakgrund, profil bild(Vanlig, Mus och Hejdå skylt.

 

PAKET 3: Header En färgad, Stannad bakgrund elr en som man kan göra själv,Profil bild(vanlig), Mus och Hejdå skylt.

 

PAKET 4: Header, Bakgrund som man kan göra själv, Mus, Mixpod Och profil bild.

 

PAKET 5: Header, Bakgrund(Valfritt) Och Hejdå skylt.

 

Jaa... Det var odm paketen! Paket beställer man gennom att:

 

Maila mig: JelliPelli@live.se

Maila på msp: KORTFILMER:)-;),  Zandy♥♥♥ elr Jessi elsi (Mina andra gubbar)

 

Hejjdå!

Av Jelli - 13 juli 2012 08:26

Hejjsan! Jag heter KORTFILMER:)-;) på msp! Detta är en blogg om mig! Mest msp men det kommer bli irl bilder, msp bilder och mycket annat här är lite om mig:

 

1. Heter Jessica irl

2. Hatar mitt namn

3. Kallas Jessie

4. Galen i msp

5. Har 3 syskon

6. Minst i familjen

7. Har .:Löken:. Som tvilling på msp

8. Bor vid havet

9. Gillar bloggen: Bloggisen-Natta-Lisa.bloggplatsen.se Kolla in den!

10. Hatar mitt irl namn

11. Galen i musik

12. Älskar Megan Nicole

13. BFF Med Ester, även kallad Essi

14. Brunt hår med lite ljust också♥

15. Nyligen vart i Kreta♥ För någon vecka sen.

 

Jaa... Det var det jag kom på om mig själv. Men Hejjdå!

Blogg Maskoten Elisa

Presentation


Jag är en tjej som bloggar om det mesta, som berör mig! Mest msp!

Frågis rutan!

1 besvarad fråga

Kontakta mig om du vill något!

 Om ni vill Kontakta mig om du undrar något osm du inte vill att någon annan ska se! Maila mig på:

 

JelliPelli@live.se

 

Ha en bra sommar!  :'D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards